poniedziałek, 4 lutego 2013

Wyzwanie fotograficzne: Dzień pierwszy / coś nowego


Dzień pierwszy wyzwania fotograficznego Uli:
coś nowego




Moja orchidea :)
Mam ją od trzech lat, więc nowa nie jest...
ale na nowo kwitnie :)




Ma niespotykane kolory,
pokażę Wam ją niedługo jeszcze raz,
 jak odkryje swoje płatki :)
Zobaczycie co mam na myśli...

 Dostałam ją od moich Rodziców,
więc jest dla mnie szczególnie wyjątkowa :)
Coś we mnie w środku odżywa, 
za każdym razem kiedy ona rozkwita :)
...

Tematy na kolejne dni:




Słodki całus dla Uli, 
za kolejne wyzwanie :)
Ula, szczególnie teraz jest mi potrzebna taka mobilizacja.
Dlatego dziękuję Ci podwójnie :)


Serdecznie pozdrawiam Was wszystkich :)

A współwyzwaniowcom 
(a matko jakie niezwyczajne słowo)
życzę twórczego oka :)



23 komentarze:

  1. jest przepiękna, chociaż na kwiatach mało się znam, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjęcia :-) Są takie pastelowo delikatne.
    Czekam na relację z pełnego rozkwitu. Mobilizuj się, żeby nas inspirować każdym postem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!!! Fajnie, że jesteś =)
    Moja orchidea też zaczęła kwitnąć na nowo =)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne zdjęcia w pełnym rozkwicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam orchidee, wczoraj dostałam niebieską:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzeć, zazdroszczę talentu do fotografowania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te zdjęcia, niby to nic takiego, ale tak pięknie przedstawiłaś tego kwiatka, że oczu nie można oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ta głębia ostrości :) ja nie mam swojego storczyka dlatego pozwól, że będę się cieszyć Twoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To podwojny sukces..pierwszy ze zakwitla Ci orchidea, a to nie zawsz sie udaje, drugi, bo zdjecia sa wspaniale!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia. Ja moją orchideę chyba uśmierciłam ale dla pewności poczekam jeszcze trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle zachwycasz, Anet!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne , artystyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem jak wygląda w pełnym rozkwicie

    OdpowiedzUsuń
  13. Anet, mało że robisz przepiękne zdjęcia , to do tego posiadasz tak niezwykłą orchideę. Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje fotografie, przepiękne...ach...Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też się rozkwita :) bardzo, bardzo lubię te kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam! Fajnie, że dzięki debiutowi w tej fotograficznej akcji, poznaję nowe, ciekawe miejsca. No i Osoby tworzące je(:

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękny pomysł. Moja też ma teraz pączki :) W podobnym stadium. Będę cierpliwie czekać żeby zobaczyć kolor Twojej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie zdjęcia łał! Zajrzę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękne zdjęcia! Mam nadzieję zobaczyć w bardziej rozwiniętym stadium :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zdjęcia są przecudne. Tak pięknie uchwyciłaś ten kwiat! :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...